loading...
عاشق
لایو بازدید : 2 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
من در کنار دریاچه نقره ای خاطرات خویش را مرور می کنم ،سکوت در کنار من درد دل می کند از سخن های که در او جا مانده،از سرگذشت غریبانه از لحظه های که باید سخن می گفت اما سکوت اختیا می کرد بلبلان آوای زندگی سر می دهند خورشید تابان است صیاد در حال صید مورچه ها در تلاش شیر در پی آهو،آهو در پی زندگی روز مچاله در حال صاف شدن پس باید زندگی کرد. مرگ در پی من خبر آورده از ناکجای که انتظار مرا می کشد من هستم برای لحظه های که نخواهم بود.  ........                                        

متن ادبی : جواد عاشورپور


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 104